2010. december 29., szerda

13.fejezet

ÖÖh bocsi h idetolom a képem 3 hónap után de az nem elég h én tudom a történet végét nem fer h nektek nem mondom el..igaz ez még korán sem a befejező rész...

-Nagyi szeretnénk szívességet kérni.Csak pár hétről lenne szó amíg ki nem találjuk mitévők legyünk.-kérlelően néztem rá
-Ó kicsim tudod ,hogy szívesen látlak titeket!Akármeddig maradhattok.
-Ó nagyi nem is tudod milyen hálás vagyok!
-Persze!persze!Naa de ez a vérfarkas sztori nagyon érdekelne...
-Éppenséggel mesélhetek róla.-mondta Jacob
-Mesélj csak!Addig én kicsomagolok.
-Rendben.Naszóval...-eddig hallottam Jacob mondókáját mivel vámpírsebességgel mentem fel a lépcsőn...
Amint pakoltam a ruháinkat a régi komódba-persze nem biztos.hogy volt értelme hiszen lehet,hogy holnap már mennünk is kell tovább de azért reménykedetm-kattogott az agyam,hogy most mitévők legyünk?Biztos vagyok benne,hogy pár napnál tovább nem lesz nyugtunk.hamar ránktallnak.Vajon belemennének egy egyezségbe?Nem tudom...De megtudhatom!Edward gondolatara koncentráltam.
-Nem juthattak messze!-gondolta-Meg kell találni!MUszály!Ha a kutyák megtudják azt fogják hinni,hogy Ell csalta el és megölte...vagy valami hasonló hülyeséget,de persze Elena sincs biztonságban.Merre mehettek?Jacob gondolataiban csak egy izgatott képű idős nő van..hmm...Úgylátom a nappaliukban ül.
-Úgylátom még több időnk van mint gondoltam.Azt hittem,hogy felültek a következő gépre és már jöttek is de ezek szerint mégsem..
Másnap este elmentünk Jacobbal egy kicsit felfedezni a várost...
-Tudod Jacob-mondtam-én nem akarok egész életemben bújkálni és menekülni de persze Forksba sem akarok visszamenni.
-Én sem nyugi.
-Hogyan tűnhetnénk el örökre?
-Nem tudom.Szerintem csak akkor hagynának békén ha biztosra vették,hogy meghaltunk!-XD
-Lehet...Héé Jacob te egy zseni vagy-azzal nyomtem egy puszit az arcára ő meg felém fordult értetlen arccal.
-Tudom-majd elmosolyodott-de miért is??
-Ez a megoldás!
-De mi mondd már!!!
-Hát halottnak tettetjük magunkat!Tudod megrendezzük a saját halálunk.
-Hát én tényleg egy zseni vagyok-XD azzal felkapott és körbe körbe forogtunk-Őőő de ezt hogyan valósítjuk meg??-tett le
-Hát azt még én sem tudom..de minél előbb ki kell találnunk!
-Hát igen az nem volna hátrányos!

Ez alatt LaPushban:

-Jacob eltűnt az esküvőről-jelentették Billynek a dolgot-tudomásunk szerint azzal a vérszívó lánnyal.Mit tegyünk?
-Mih?? Az én Jacobom?Nem hittem volna!-hökkent meg mérgesen
-Nos megkeressük?
-Nem semmiféleképpen!Ő elhagyott minket egy olyan izéért!
-Igazad van Billy-mondta Sam-teljesen!
-Igen tényleg mondták a fiúk...

Cullenéknél:


-Megszökött a kutyával!-mondták a testvérek sértetten Charlisenak-Szerinted mit tegyünk?
-Nem tudom..Elena nincs veszélyben..viszont a farkas...

-Igen de akkorsem hagyhatjuk!

-Szerintem várjunk -mondta Bella-Ha 1 hónap múlva sem jelentkezik keressük meg!

-De ennek semmi értelme!-(Alice)

-Ez valószínűleg csak egy kamaszkori fellángolás!Ha haza akarjuk rángatni az csak olaj lenne a tűzre!

-Igaza van-állt mellé Esmee-valószínüleg elmúlik ki idő alatt ez aa...ez aa..ez aa..

-Fellángolás?

-Igen nevezzük annak!

-Rendben!Várjunk-egyezett bele Charlise-de mi lesz a vérfarkasokkal?

-Hogy,hogy mi?

-ők nem hagyják annyiban a dolgot...vagy de végülis elhagyta a "falkát".

-Ez az ő bajuk!

-Valamilyen szinten...



Vissza a 2 főszereplőhöz:


-A lényeg ,hogy ne egyszerre "haljunk" meg az túl feltűnő lenne!

-vagy éppenhogy meggyőző.Hiszen azért szöktünk meg ,hogy együtt lehessünk,és ezt ők is tudják.

-Mondasz valamit!-válaszoltam
-Végül is mindkettő jó ötlet de melyiket használjuk fel??
-Nem tudom...-elmélkedett.

Lécci írjatok komikat nagyon nagy szükség lenne rájuk!!!<33köszii és remélem hogy tetszett!

Dóra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

írj amit akarsz rosszat jót csak ne ócsárolj!!