2010. július 31., szombat

8.fejezet

Na itt a 8. de lécci írjatok komikat vagy legalább a chatbe ha már van!Köszi!

8.fejezet

Mire hazaértem a könnyeim felszáradtak.
-Szia Ell!Milyen volt a mozi?
-Remek.Kicsit véres volt de amúgy jó!De később kezdődött mint gondoltam szóval előtte még benéztem pár butikba és szeretnék venni néhány cuccot a héten.
-Rendben.Nem találkoztál Edwarddal és Bellával?
-Nem.Mért ők is ott voltak?
-Nem tudom csak annyit mondat,hogy a városba mennek.Egyépként mindjárt villanyoltás!
-Oh értem.Akkor megyek unatkozni.De Carlise zseblámpafénynél nem olvashatnék vagy ilyesmi?
-De csak a fény ne látszódjon az a lényeg,nehogy valaki erre járjon és gyenús legyen neki a dolog.
-Rendbe."Na jó éjt!"-idézőjeleket formáltam az ujjaimmal és felrohantam a lépcsőn.
-Neked is!-felmentem a szobámba és elgondolkodtam a történteken.Nem is haragszom Jacobra.Segítség kell,hogy elfelejtse Bellát.Meg kell találnom.Ez után a napokban sokat voltam a városban.Azt mondtam szükségem van kimozdulásra.Az egyik nap ahogyan sétáltam az utcán meghallottam Jacob barátainak a hangját.
-Nem tudjátok mi van Jacobbal?
-Fogalmunk sincs de nagyon maga alatt lehet!Billy azt mondta ,hogy csak enni jár ki a szobából...-a többit nem hallgattam meg.Indultam Jacobhoz.Bocsánatot kell kérnem tőle.Elfutottam a határvonalig,ott megtorpantam.Nagy bajban leszek ha ez kiderül.De semmi se állíthat meg!A múltkor átváltozhatott mert találtam néhány ruhacafatot meg egy egész pólót is.Felvettem hátha elfedi a szagom.Így,hogy megvolt a póló márcsak a szagot kellett követnem.Sokáig futottam,majd az illat elvezetett egy parányi házhoz.Bekukucskáltam egy nyitott ablakon és megláttam Őt ahogyan az ágy szélén ül lehajtott fejjel.Bemásztam,átkaroltam hátulról majd nyomtam egy puszit az arcára.
-Elena!?-Öröm sugárzott hangjából-Mit keresel te itt?Ha megtudják,hogy itt vagy vagy csak azt,hogy itt jártál neked véged!
-Neked is szia!Figyelj Jacob nagyon sajnálom nem akartalak megbántani!Szeretlek!Nagyon is-tettem hozzá-Bocsáss meg kérlek!
-Én kérek bocsánatot!Hogyan mondhattam,hogy szerelmes vagyok Bellába!?
-Úgy,hogy tényleg az vagy!Segíthetek kiszeretni belőle?
-Kérem hölgyem!-viccelődtünk-Én is szeretlek!Nagyon-tette hozzá ő is majd lassan megcsókolt.
-Mostmár megyek mielőtt valaki hazaér.
-Oké elkísérlek!
-Rendben gyerünk!
-Csak hagyok egy üzenetet.
-Siess!
Csak úgy száguldottunk az erdőben meg sem állva a határvonalig.Ott levettem a pólóját.
-Tudod Ell te nagyon bátor vagy!
-Még...amíg nem érzik meg a szagom!
-Azt majd elrendezem!
-Megtennéd?Köszönöm!
-Érted bármit!
-Eltűrnéd,hogy átváltoztassalak?-vigyorogtam
-Hát azért mindennek van határa!Különben is mi lennék én vámpírvérfarkas?Nem tudom elképzelni.
-Én sem!-nevettünk.Majd hirtelen lenyomtam a fűbe,megcsókoltam a nyakát.Azt hiszem megijedt mert a fogam is hozzáért.Majd hozzábújtam és csak feküdtünk a fűben.Egyszercsak...

Majd a következőben!!:D remélem h izgultok!!És írjatok lécccccccci!!!!!!Kösziiii..

2 megjegyzés:

  1. Elsőőőőőő *-*

    hogy hagyhattad itt abba? szörnyű alak vagy(:

    várom a kövit..Puszi Valöriee(:

    Ui. Lett egy új rendszeres olvasód(:

    VálaszTörlés
  2. ááá és pont itt? gonosz vagy. :D jóólett.^^

    VálaszTörlés

írj amit akarsz rosszat jót csak ne ócsárolj!!