2010. augusztus 10., kedd

9.fejezet



Elena nyaklánca és ruhája:

















Amíg meg nem hallotam valaki léteit majd hangját....

-Valaki jön!-mondtam gyorsan

-Mi?Bújjunk el gyorsan!!!
-Késő!
-Jacob te vagy az??-hallottam meg egy fiú hangját a határvonal másik feléről.

-Ő..Embry?Igen én vagyok-ült föl Jacob.Mivel magasabban voltunk én nem láttszódtam.

-Mit csinálsz te ott?
-Én csak kiszellőztettem a fejem.

-Ahha.Mi volt veled?
-Semmi csak nem éreztem jól magamat. -Rendben de mostmár segítenél járőrözni?
-Oké mindjárt megyek utánnad!

-Siess!-azzal eltűnt a fák között.

-Mennem kell-suttogta -Nekem is.Akkor majd találkozunk.Sziaa.-cupp
-Szia.

Teltek a napok..Nem tudtam találkozni Jacobbal.Egy hét múlva esküvő.Engem felkértek,hogy legyek a koszorús lány.Nem akartam őket megbántani,ezért elfogadtam a felkérést.Épp a városban próbáltam egy sötétkék ruhát amikor bekopogtak a butik ablakán.
-Szia-Formáltam a betűket az ajkaimmal.
-Szia!Gyönyörű vagy!De hova ez a ruha?
-Edwardék esküvőére.Én leszek a koszorús lány...
-Nahát..akkor elmegyek.

-Helyes de legalább egy picit csinálj úgy mintha szomorú lennél!
-Meglesz.ÚÚ ez a te szagod??

-Nem tudom.Lehet,hogy Alice az-mondtam hüledezve-Azt mondta benéz ha erre jár.Menj gyorsan.

-Rendben.-most nem puszilkodtunk nehogy Alice megérezze.Viszont mire ezt kigondiltam Alice meg is érkezett.
-Ó Ell ez mesés!!
-Ugye? Csak az a baj h esküvőre nem vesznek fel ilyen sötétet.
-Hmmm..most kivételt tehetnénk.Persze csak ha Belláék is beleegyeznek.
-Hát én örülnék neki.
-Na gyerünk-húzott a próbafülke felé ,hogy öltözzek vissza amíg ő megveszi a ruhát.Az elkövetkezendő 3 órában vagy 80 kiegészítőt vettünk a ruhámhoz és persze néhányat Alicenak is. Mikor hazaértünk Belláék szerencsére beleegyeztek a sötét ruhába csak a kiegészítők mennyisége és felbecsülhető értékük érdekében is.Kiderült ,hogy a díszítésbe is lesz ilyen kék tehát még passzolni is fog.Márcsak a hajamat kell kitalálni,hogy milyen legyen.

Nah ez most egy rövid rész lett.Komikat pls!!

1 megjegyzés:

írj amit akarsz rosszat jót csak ne ócsárolj!!