2010. július 11., vasárnap

1.fejezet::megmenekültem a haláltól


1.Fejezet

Szóval gubbasztok...
!!RECCCCS!!
-Mi volt ez?-kérdeztem magamban reszkető hangon-hahó!!Van ott valaki??-ebben a pillanatban egy hatalmas barna farkas látványa tárult elém.Barna szőre csapzott volt.A szemében volt valami emberi.Fölém hajolt majd hatalmas hegyes fogaival átfogta a derekam.Aztán elkezdett száguldani velem a fák között,talán még gyorsabb volt mint én.Féltem.Féltem mert tudtam ez a farkas az aranyszeműekkel van.Ők meg fognak ölni.De az is lehet,hogy Viktóriához visz az őrült nőhöz.Vagy egyenesen a csatatérre!!
Úgy is lett.Megérkeztünk a harcmezőre de a többieket nem láttam csak egy kupac égő tetemet.És ott voltak az aranyszeműek a farkasokkal meg az emberlánnyal,akinek meg kellett volna halnia.Elbuktuk volna a harcot??Nem lehet.de mégis ez az egyetlen magyarázat!
-Hát ez meg?-kérdezte a túloldalon álló 4 alak közül az egyik.
-Ő is Victoria csapatában volt,biztosan megszökött!-válaszolt az aranyszeműek közül az egyik szőke férfi.
-Ha ez így van meg kell halnia!Felix!-és ekkor éreztem,hogy egy kőkemény kar tekeredik a nyakam köré!
-Ne!!!-ordította a szőke férfi-majd mi átszoktatjuk a vegetáriánus életre!
-Hmm..-gondolkozott a szőke alacsony lány-Aro nem fog neki örülni.
-Nem kell megtudnia!Én felelősséget vállalok érte!Szegény rémültnek látszik!És alig lehet több 15 évesnél!Kérlek Jane!
-Jól van Carlise!De ne feledd ,te vállaltad!!!
-Nem feledem.És köszönjük!
-Felix engedd!-akkor a nagydarab,ezek szerint Felix nevezetű oda lökött Carlise-hoz.
-Köszönöm!-rebegtem alig hallhatóan.Rám pillantott és halványan elmosolyodott.
-Mostmár mennünk kell!-mondta Jane-Viszlát!!
-Viszlát!-mondtam kórusban a többiekkel.

2 megjegyzés:

  1. hey Dóri :D ez jóó lesz ^^ csak kevesebb felkiáltójel, oké? xD egyből is ért az ember-csak egy jó tanács ^^ puszi: abby :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! nagyon teccik! hirtelen azt sem tudtam hogy ki és mi ez a lány mert nem olvastam el az előszót xD de így tovább!

    puszi!VattaCukor

    VálaszTörlés

írj amit akarsz rosszat jót csak ne ócsárolj!!