2010. július 13., kedd

4.Fejezet:szomjas vagyook

És itt a 4.

4.fejezet

Jacob szemszöge:
-Mi ez az érzés?-kérdeztem magamban,studtam már a többiek is tudják-olyan mint a Bella iránt érzett bevésődésem csak sokkal erősebb...
-Jacob mi ez?Ki ez a lány?Mi történik?-hallottam Embry hangját a fejemben-Jacob mondj már valamit!!
-Én sem tudom.Ez nagyon furcsa.Létezik,hogy mégsem Bella a bevésődésem?
-Meglehet.De ezzel a lánnyal jobban jársz!Ő nem készül vámpírnak!
-Nem tényleg nem.Ő már az.
-Mi van?
-Nem emlékszel rá?Őt találtam az erdőben a csata napján!
-valóban!Basszus.Nagy bajban vagy!
-Tudom.
-És mikor mutatod be?
-Hogy mi?
-A piócát!
-Hé ne hívd így!
-Már véded is!
-És akkor mi van?Nem én választottam!
-Oké.Igazad van.Majd otthon találkozunk.Szólj ha egy pióca átlépi a határt!
-Szólok.

Vissza Elenához:
5 perc múlva már a szobámban voltam.Azt hiszem kezdek szomjas lenni.Meg kéne kérnem valakit,hogy jöjjön el vadászni.
-Hé Alice!
-Igen?
-nincs kedved vadászni?
-Sajnálom Ell de most nem érek rá!
-Rendben nincsen semmi gond-de akkor most kivel megyek el.Mindenkit körbekérdeztem de senki sem ért rá.Már csak Edwardot nem.Muszáj lesz.Bekopogtam a szobájába.Bella is ott volt nála.
-Szabad?
-Persze!Gyere Ell!
-Köszi.
-Mit szeretnél?
-Arról volna szó,hogy én nem akarlak elrángatni Bellától de nem jönnél el velem vadászni?
-Szívesen elmennék de az a helyzet,hogy nem akarom Bellát egye..-Bella közbevágott.
-NEM!-csattant fel-nem hanyagolhatod miattam a családod!Márpedig Elena is a család tagja!Én túlélek 1-2 napot nélküled.És már Victoria sem fenyeget.
-Rendben.Igazad van-adta meg magát-de tudd,hogy nem szívesen hagylak itt!
-Tudom de menj már!
-Azért a szobámból ne rúgj ki ha lehet.
-Lehet.
-Nagy gond volna ha csak reggel indulnánk?
-Nem.Dehogyis-válszoltam szinte gyanúsan hirtelen.-akkor reggel.Jó éjt Bella!
-Köszönöm.-azzal kifordultam a szobából.

Nah????Izgiis?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

írj amit akarsz rosszat jót csak ne ócsárolj!!