2010. július 28., szerda

7.fejezet:Az első csók(ok)

Nah bocsi a késésért de egyszerűen nem tudtam hogyan megfogalmazni de mostmár itt a 7.fejezet.És lécci komizzatok!Elkéne egy kis inspiráció!Köszi!

7.fejezet:az első csók(ok)

4-5 percet késhettem.Jacob már várt rám.
-Szia!
-Szia!
-Remélem nem vártál régóta.
-Nem.Kb 5 perce.
-Akkor jó-mosolyogtunk-és mit csináljunk?
-Elmehetnénk moziba vagy sétálni.
-A séta jó ötlet.Én azt mondtam moziba megyek szóval kéne egy újabb film tartalma.
-Én is ezt mondtam-vigyorgott-Mit láttál utoljára?-valamit láthatott az arcomon-mi baj?
-A végső állomást néztük a barátnőmmel.Azon az estén hazafelé történt.
-Ó sajnálom!
-Én nem!Jól érzem így magam!
-ez esetben...akkor őő...mit csináljunk?
-Sétáljunk egyet a parkban!
-Rendben gyerünk!-sétálni kezdtünk a park felé.Megfogta a kezem és rámnézett-egyépként meghívtalak volna valamire deee..-közbevágtam
-Úgysem enném meg.Tudod.-mosolyogva kivillantottam fogsorom.Ő is vigyorgott.
-Igen én is erre gondoltam...-leültünk egy padra.Csak ültünk és beszélgettünk.Majd megláttunk egy párt néhány paddal odébb.Nagyon egymásba voltak merülve.Ha a kisújammal tépem ki a padot a helyéről azt se vennék észre.Mikor visszanéztem Jacob az ajkaimat nézte.Ahogy teltek a másodpercek arca egyre közelebb került az enyémhez.Már éreztem az arcából áradó meleget.Azt vettem észre,hogy forró ajkai az enyémekre tapadnak.Kirázta a hideg,hideg bőrömtől.
-Bocsi-húzódtam el
-Mért kérsz bocsánatot?
-A bőröm...
-Semmi baj.
-Olyan jó forró a tiéd,megnyugtató-elmosolyodott-szeretlek!
-Én is-épphogy ki bírta mondani mert újra megcsókoltam.Mosolyogva csókolt vissza.Kinyitottam a szemem.Hirtelen eltoltam magamtól.
-Menjünk-az erdő felé húztam ahol bebújtunk egy fa mögé amilyen gyorsan csak tudtunk.
-Mi az?Mit láttál?
-Edwardot és Bellát.
-Ajjajj!Remélem nem láttak meg!
-Én is.Gyerünk tovább,hogy a szagunk se érezze meg Edward!-Ahogy hátráltam felbuktam egy kiálló gyökérben,Jacobot magamra rántva.
-Ó bocs!hihi-mentegetőzött
-Semmi gond én rántottalak el-majd megcsókoltam újra meg újra.
-És mi lesz ha erre jönnek?Indulni kéne Elena!-jól esett hogy kiejtette a nevem-de itt nem változhatok át!
-Nem gond!-azzal egy könnyed légies mozdulattal a hátamra kaptam és futni kezdtem vele La Push felé.A határvonalnál megálltam és ledobtam a hátamról.Nem gondolta volna,hogy elbírom,látszott az arcán.Lefeküdtünk a fűbe és néztük a csillagokat.
-Elena!
-Igen?
-Hogyan fogunk mi rendszeresen találkozni?Nem jönnek rá?Ráadásul ha farkas alakban vagyok nem gondolhatok rád.Meghallják.
-Fogalmam sincs!Nálam is észre vennék egy idő után.
-Hmm...
-Meg kéne lógni!Csak egy kis időre!
-De ránk itt van szükség!!
-Kis időt ki bírnak nélkülünk!
-Végül is igazad van!
-Na ugye!?De Bella meg Edward esküvőjét még várjuk meg.
-Rendben!-fájdalom tükröződött arcán
-Mi baj?
-Semmi!
-Látom,hogy van valami.Mondd már!Te még mindig szereted Bellát igaz?
-Igen!Vagyis nem!Nem tudom..
-Rendben.Ez esetben ha majd elfelejtetted még lehet köztünk valami-nyomtam egy erős fenyegető csókot ajkaira.Éetetlenül fogadta-Szia.Szeretlek.
-Ne!Elena!-kapott a kezem után-Nem úgy értettem!Kérlek ne tedd ezt velem!
-Sajnálom.-föláltam és köddé váltam.Sírva futottam hazafelé...

Nyah remélem izgultooook :D lehet is muhahahahaaaaa..(ezt szeretem ebben azt csinok a szereplőkkel amit akarok :D)

1 megjegyzés:

  1. ..bementünk az erdőbe ahol rögtön bebújtunk egy fa mögé. " Hirtelen másra gondoltam. XDD és amugy jóóó. *-* Tecccik.^^ :D

    VálaszTörlés

írj amit akarsz rosszat jót csak ne ócsárolj!!