2010. július 11., vasárnap

2.Fejezet:ismerkedés

2.Fejezet

Futva mentünk vissza a Cullen villába.Gyönyörű volt.Tágas terek,hatalmas ablakokkal és letisztult,modern berendezéssel.Semmi giccs,semmi cicoma.
-Ez tetszik-gondoltam mert nem bírtam megszólalni az ámulattól.
Leültünk egy nagy ovális asztalhoz.
-Szóval...mi vagyunk a Cullen család:Esme Cullen,Rosalie Hale,Emmett Cullen,Edward Cullen,Bella Swan,Alice Cullen,Jasper Hale és én Dr.Carlise Cullen-végignéztem rajtuk,hogy megjegyezzem a nevüket.Ők pedig figyelték a mozdulataim.-És mint ahogyan azt észrevehetted Bella ember de ő is a családhoz tartozik.Nem bánthatod!
-Nem állt szándékomban-nyugtattam meg őket.
-Ez remek!És téged ,hogy hívnak?Ittál már embervért?
-A nevem Elena.Elena Stewart.Igen.Ittam már embervért egyszer.Borzalmas ,hogy az életben maradásért ki kell oltanom több ember életét is.Utálom magam ezért!
-Ne utáld!Létezik más megoldás is.-Mi,hogy egy másik megoldás??Döbbenten meredtem rá-
-ÓÓÓ komolyan?Mi az?Nekem erről nem meséltek!
-Gondolom,hogy ne akarj megszökni ezért.Szóval látod,hogy a szemünk más színű mint a tied??
-Igen.
-Ez azért van mert állatvérrel táplálkozunk emberi helyett.
-Ennyi az egész?De hisz ez túl egyszerű!-hitetlenkedtem
-Igen,könnyűnek tűnik-szólalt meg Edward-de csak próbáld ki!Nehezebb lesz mint hinnéd!
-Olyan mint a tofu.-meglepett,hogy vélemény fűzött a témához Bella hiszen ő nem is vámpír!-Látom a döbbenetet az arcodon.Csak Edward mondta.
-Ó így már más.
-Remek azt hiszem az ismerkedéssel végeztünk.Alice megmutatnád Elenának a szobáját???
-Persze!Gyere Elena!-belémkarolt majd 3 másodpercen belül fennt voltunk a folyosón.-ez lesz a tied.Remélem tetszik én rendeztem be.És pár ruhát is vettem.Tetszeni fognak!Láttam-súgta a fülembe.
-Láttad?
-Igen.Én látom a jövőt.Néha képlékenyen.De látom!Edward pedig olvas a gondolatokban.Jasper pedig befolyásolja az érzelmeid.
-Te most viccelsz!
-Nem én!!Bebizonyítom!
-Na de hogyan?
-5 másodperc múlva kopognak az ajtón!
-1..2..3..4..5..ha.
KOPPPPPP KOPPPPP
-Ki az?-kérdeztem de kicsit döbbenten.
-Csak Jasper vagyok.Alice itt van?
-Igen itt.
-Hát akkkor hagyom,hogy átnézd a ruhatárad..Megyek Jasper.


Remélem érdekel a folytatás.És boccs a túl sok pontért meg felkiáltójelért!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

írj amit akarsz rosszat jót csak ne ócsárolj!!