2010. július 13., kedd

3.Fejezet:2.találkozás

Nah a késés miatt most hoztam egy dupla részt!(na jó csak azért dupla mert eléggé előre haladtam :D)

3.fejezet

Mivel a vámpírok nem alszanak egész éjjel gondolkoztam,hogy tényleg olyan nehéz-e állatvért inni emberi helyett örök életem végéig.De ha én akarom csaktán nem annyira.Na de mindegy majd megy valahogy!Viszont a farkasokkal kapcsolatban érdekelne néhány dolog.Hogyan tudnak kommunikálni a vámpírokkal?És mért akartak segíteni Cullenéknek?Meg kellene kérdeznem Alicet.Már kint is voltam a folyosón.Alice szobája felé sétálltam mivel még nem szoktam hozzá a futáshoz.Szoval éppen a folyosón sétálok.
-Carlise gond van!-hallottam meg Edward hangját
-Mi a baj Edward?
-Nem látok a fejébe!
-De mégis kinek?Bellának eddig se láttál.
-nem Bellának hanem Elenának-mi hogy nem lát belém?-ez nem lenne baj csak nem látom mikor határozza el magát,hogí mégiscsak embervért akar majd inni!
-De vajon mi történhetett?
-Fogalmam sincs!
-Majd figyelünk rá nyugodj meg Edward!Nem fogja bántani Bellát.
-Rendben Carlise.Most megyek Belláért.Elviszem vacsorázni.
-Tedd azt és szép estét!
-Kösz!-gyorsan befutottam Alice szobájába.Épp az új ruháit próbálgatta.
-Mi baj Ell?-kérdezte rémülten
-Edward...azt hiszi bántani akarom Bellát!És azt mondta nem lát belém.Hallottam amint Carlise-al beszélgettek.
-Óh!Hogy hogy nem?
-Szerinted én tudom?
-Jó csak hangosan gondolkodtam.
-Oké.Bocsi.Lehet,hogy megkérdezem.
-Majd inkább én.
-Köszi.Az lehet,hogy jobb lenne-mostmár sikerült lenyugodnom-te Alice!
-Mi az?
-Ti.hogy tudtok beszélni a vérfarkasokkal?És,hogy vettétek rá őket,hogy segítsenek?
-Ell a vérfarkasok igazából emberek csak átváltoznak ha vámpír megy a közelükbe vagy idegesek lesznek.
-Óh!Így már más!-találkoznom kell eggyel.Látni akarom hogyan változik át-nem láthatnám hogy változik át???
-Nem.Még az ő területükön változnak át.
-Ő területükön?
-Van egy határvonal kettőnk földje közt.Azt tilos átlépni!
-Értem.Kár.Szívesen megnézném azt a "világot".
-Én is.
-És az ki volt aki rám talált az erdőben?
-Jacob Black.Bella megszállottja.
-Hogy mije?
-A vérfarkasoknál a szeremet bevésődésnek hívják.Ha valaki bevésődik nekik,legyen az 2 éves is,megvárják míg korukbeli lesz és akkor egymásra találnak.
-De hogyan tudják megvárni?
-Ha rendszeresen átváltoznak,nem öregednek.
-Áhháá!!Így már más.Van olyan érdekes az ő életük mint a miénk.
-Igen.
-Na de mostmár tényleg megyek.Még meg se néztem az összes ruhát !
-Rendben,szia!Azért remélem tényleg tetszenek!
-Szia!És igen tényleg.
-De Ell!
-Igen?
-Ugye nem mész le LaPush-ra vérfarkast lesni?!Mert szerintem ugyan az a helyzet mint Bellánál!
-Nem értelek
-Ell én nem látom a jövőd!És ez nem azért van mert összehoz a sors néhány kutyával,azt sem láttam,hogy megérkezel.
-Óoo...fogalmam sincs mi lehet.Na de mostmár tényleg megyek
-Rendben.szia.-mostmár az idő sem sürget mert Alice nem látja,hogy nem lát semmit.Hát gyerünk vágjunk bele.2 perccel később már az erdőben száguldoztam LaPush felé.Az erdőben már elég mélyen voltam mikor meghallottam a tenger morajlását.
-Lehet,hogy már átértem a határvonalon?-kérdeztem magamban.Ebben a pillanatban az a hatalmas farkas ügetett felém.Félreugrottam és megállt.Ezek szerint itt a mi térfelünkön vagyok.A farkas beugrott egy bokorba,majd 2 perc múlva emberként jött elő.Helyes fiúnak tűnt.
-Jacob vagyok.Te meg biztosan Elena.
-Igen.
-Mivel új vagy még gondolom nem tudod hol húzódik a határvonal,ezért elengedlek.
-Nem változnál át a kedvemért?
-Hogy mi?Most engedtelek el és te azt kéred változzak át?
-Igen.
-Te nem vagy normális!!!!!!!!!!!!!
-De most mért?
-Hagyjuk!Menj.
-De kérlek mutasd meg!-egy lépést tettem előre.Ekkor hatalmas robajjal csattant ki a FARKAS!Jézus átléptem a határt.Gyorsan hátráltam.Fújt egyet és elszaladt.

Abby kedvéért raktam bele jó sok felkiáltó jelet XD jah és re tetszett..akk most gépelem a kövit :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

írj amit akarsz rosszat jót csak ne ócsárolj!!